TISZTELT ÜGYFELEINK!
A koronavírus magyarországi megjelenésére való tekintettel arra kérünk mindenkit, hogy a többi ügyfél és ügyintézőink biztonságának érdekében a személyes irodai ügyintézés helyett telefonos, vagy online ügyfélszolgálatunkat vegye igénybe az alábbi elérhetőségeken:
http://www.kaposholding.hu/ugyfelszolgalat/
1. E-mailen:
2. Telefonon, hibabejelentéssel kapcsolatban:
+36 (82) 310-000 (Ügyfélszolgálat, 08:30-14:30 óra között)
+36 (82) 316-157 (KAVÍZ, 24 órás diszpécserszolgálat)
+36 (82) 413-775 (Vagyonkezelő, 24 órás diszpécserszolgálat)
+36 (30) 298-9440 (Házkezelés – hétvégi, 08:00-16:00 óra között)
+36 (82) 411-850 (Kaposvári Közlekedési Zrt. 04:00-23:00 óra között)
CSAK abban az esetben keressék fel ügyfélszolgálatunkat, amennyiben szükséges a személyes ügyintézés.
Köszönjük együttműködésüket!