Ügyfélszolgálati tájékoztató

TISZTELT ÜGYFELEINK!

A koronavírus magyarországi megjelenésére való tekintettel arra kérünk mindenkit, hogy a többi ügyfél és ügyintézőink biztonságának érdekében a személyes irodai ügyintézés helyett telefonos, vagy online ügyfélszolgálatunkat vegye igénybe az alábbi elérhetőségeken:

http://www.kaposholding.hu/ugyfelszolgalat/

1. E-mailen:

ugyfelszolgalat@kaviz.hu

ugyfelszolgalat@khg.hu

hazkezeles@kaposho.hu

tarsashazkezeles@kaposho.hu

info@kaposholding.hu

titkarsag@kkzrt.hu

2. Telefonon, hibabejelentéssel kapcsolatban:

+36 (82) 310-000 (Ügyfélszolgálat, 08:30-14:30 óra között)

+36 (82) 316-157 (KAVÍZ, 24 órás diszpécserszolgálat)

+36 (82) 413-775 (Vagyonkezelő, 24 órás diszpécserszolgálat)

+36 (30) 298-9440 (Házkezelés – hétvégi, 08:00-16:00 óra között)

+36 (82) 411-850 (Kaposvári Közlekedési Zrt. 04:00-23:00 óra között)

CSAK abban az esetben keressék fel ügyfélszolgálatunkat, amennyiben szükséges a személyes ügyintézés.

Köszönjük együttműködésüket!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *